volim te.......

Vidiš sreća je svuda uokolo vrti se oko osobe u krug,vrti se ali ju treba zaustaviti i uzeti,ponekad je teško,razmišljaš i misliš zašto ja nemam pravu osobu,zašto ja nemam nekog,ali varaš se svaki put kad to pomisliš,jer za tebe postoji netko,za tebe postoji osoba,za tebe ima ljubavi,jednom ćeš me pitati dali te volim,ja ću se osmjehnuti i pogledat te,ti ćeš ostati bez riječi,jer nećeš znati što sam mislila,nakon nekog vremena otići ćeš,a nećeš znati da ću te voljeti zauvjek,jer onaj osmijeh je bio znak ljubavi...ti si sreća koju sam nasala ti si svjetlost koju sam dobila,ti si radost koju obožavam....ti si slađi od čokolade,ti si moj zauvjek...volim te...

22.06.2009. u 16:18 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisma koja sam pisala svom dečku al mu nisam nikad dala

i pisma koja sam pisala kad sam izgubila svoje najmilije

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Čekam te....
Dođi i donesi mi samo svoj osmjeh,
taj osmjeh je jedino što tražim,
sve ostalo imam.
Imam oči koje će vidjeti
tvoje tužno lice.
Imam ruke koje ti nikada
neće dozvoliti da padneš.
Imam srce u kome ćeš
pronaći svoj dom.....





....nedostaješ mi... tuga noćas prati me...
većeras ću tugu okovat u rime...dat ću joj tvoje ime...
i dok drhtava ruka stih za tebe piše..
ja te volim sve više i više...
i većeras sam bez tebe...
no brzo ce proći tama...i više neću biti sama...
tebi ću krenuti... u zagrljaj tvoj
i znat ću da ćeš biti samo moj....




Ako ti kažem da te volim
Hoće li ti značiti te riječi išta?
Hoćeš li i dalje bježati od mene
I praviti se da ne osjećaš ništa?

Ako ti kažem da te nikada neću preboljeti
Hoćeš li se i dalje isto ponašati?
Pustiti me da patim
I tako mi se osvetiti?

Ako ti kažem da se kajem
Hoćeš li mi vjerovati?
Ili ćeš se praviti da si gluh,drugoj otrcati i ljubomornom me učiniti?

Ako ti kažem da si kreten
Znam da ćeš se naljutiti
Ali to naš odnos neće promijeniti
Jer se bojim da je našu ljubav ionako nemoguće spasiti..




Volim te do zvijezda
onih nekih dalekih..
Volim te do maste
one tamo velike..
Volim te do krvi
ove naše iste...
Volim te do ljubavi
ove moje bistre..
Volim te u snu
kada mjesec diše..
Volim te po danu
kada ruka piše..
Volim te do bola
uspona i pada..
ti zauvijek ostaješ
moja ljubav i moja nada....